1.4 KPN

  • strict warning: Non-static method view::load() should not be called statically in /home/p13198/domains/sociallounge.nl/public_html/sites/all/modules/views/views.module on line 879.
  • strict warning: Declaration of views_handler_argument::init() should be compatible with views_handler::init(&$view, $options) in /home/p13198/domains/sociallounge.nl/public_html/sites/all/modules/views/handlers/views_handler_argument.inc on line 745.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_style_default::options() should be compatible with views_object::options() in /home/p13198/domains/sociallounge.nl/public_html/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_style_default.inc on line 25.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_row::options_validate() should be compatible with views_plugin::options_validate(&$form, &$form_state) in /home/p13198/domains/sociallounge.nl/public_html/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_row.inc on line 135.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_row::options_submit() should be compatible with views_plugin::options_submit(&$form, &$form_state) in /home/p13198/domains/sociallounge.nl/public_html/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_row.inc on line 135.

Sebastiaan van Rijnsoever | KPN

 
KPN
 
Sebastiaan van Rijnsoever
Directeur Social Media
 
 

46 jaar, getrouwd, 3 kids. Opleiding in Communicatie aan Universiteit Utrecht, postdoctoraal bedrijfskunde IBO Zeist. Managing director van digital agencies .bone en Qi. Actief geweest binnen VEA, Sire. Jurylid Spin awards. Sinds 2 jaar verantwoordelijk voor social service, marketing en business binnen KPN NL

 
Update Social Service en Marketing binnen KPN
KPN bevindt zich in een uitdagende fase: verkoop van onze Duitse dochten ePlus, onrust rondom een mogelijke overname vanuit Mexico, noodzaak om onze manier van dienstverlening in service en marketing in hoog tempo aan te passen aan de nieuwe realiteit. Hoe helpt Social KPN om een omslag te maken naar een bedrijf waar de klant een dominante rol speelt in alles wat we doen, waar online het uitgangspunt is van ons handelen en Social media ons helpen om de persoonlijke relatie met onze klanten echt invulling te geven?