2.2 Fonq

  • strict warning: Non-static method view::load() should not be called statically in /home/p13198/domains/sociallounge.nl/public_html/sites/all/modules/views/views.module on line 879.
  • strict warning: Declaration of views_handler_argument::init() should be compatible with views_handler::init(&$view, $options) in /home/p13198/domains/sociallounge.nl/public_html/sites/all/modules/views/handlers/views_handler_argument.inc on line 745.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_style_default::options() should be compatible with views_object::options() in /home/p13198/domains/sociallounge.nl/public_html/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_style_default.inc on line 25.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_row::options_validate() should be compatible with views_plugin::options_validate(&$form, &$form_state) in /home/p13198/domains/sociallounge.nl/public_html/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_row.inc on line 135.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_row::options_submit() should be compatible with views_plugin::options_submit(&$form, &$form_state) in /home/p13198/domains/sociallounge.nl/public_html/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_row.inc on line 135.

Patrick Kerssemakers | Fonq

 
Fonq
 
Patrick Kerssemakers
Co-founder and CEO
 
 

In 2002 is hij begonnen aan fonq.nl, hét eigentijdse webwarenhuis met een uitgebreid assortiment aan merkproducten op het gebied van design,
gifts en living. Fonq.nl verschuift zich langzaam van long tail naar curated commerce en van de rationele transactie naar emotional commerce. fonq.nl is actief in meer dan 8 landen. fonq.nl is onderdeel van RFS Holland Holding bv (Wehkamp, Create2fit en Lacent).

 
Mobiel: oriëntatie of koopgedrag? Effectief inspelen op devices en consumentengedrag
De customer journey van de gemiddelde Nederlander verandert door de groei in diversiteit van devices, media en het aantal webwinkels. Zoekmachines blijven belangrijk voor de acquisitie van klanten, maar zijn niet genoeg om de strijd te winnen. Welke touch points zijn het meest belangrijk voor een retailer en hoe gebruikt de consument zijn mobiel? Waarom curated commerce werkt en focus op user experience de juiste weg is. Dit voorjaar heeft fonq.nl een nieuwe versie van haar mobiele webshop uitgerold. Tijdens deze presentatie deelt Jeremiah Albinus zijn ervaringen en de belangrijkste learnings rond dit mobile traject.