0.0 Landal GreenParks

  • strict warning: Non-static method view::load() should not be called statically in /home/p13198/domains/sociallounge.nl/public_html/sites/all/modules/views/views.module on line 879.
  • strict warning: Declaration of views_handler_argument::init() should be compatible with views_handler::init(&$view, $options) in /home/p13198/domains/sociallounge.nl/public_html/sites/all/modules/views/handlers/views_handler_argument.inc on line 745.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_style_default::options() should be compatible with views_object::options() in /home/p13198/domains/sociallounge.nl/public_html/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_style_default.inc on line 25.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_row::options_validate() should be compatible with views_plugin::options_validate(&$form, &$form_state) in /home/p13198/domains/sociallounge.nl/public_html/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_row.inc on line 135.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_row::options_submit() should be compatible with views_plugin::options_submit(&$form, &$form_state) in /home/p13198/domains/sociallounge.nl/public_html/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_row.inc on line 135.

Bas Hoogland | Landal Greenparks

 
Landal Greenparks
 
Bas Hoogland
Commercieel Directeur
 
 

Bas Hoogland (52) is sinds 1996 commercieel directeur bij Landal GreenParks. Inmiddels is het bedrijf gegroeid van 15 naar 74 parken in 7 landen. Met ruim 2,2 miljoen gasten per jaar en ruim 2.500 medewerkers een van de grootste aanbieders in Europa. Naast diverse Zoover Awards voor o.a. Beste Vakantieparken staat Landal, als enige bedrijf, al drie jaar op rij in de top 3 van Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland.

 

 

 
Keynote spreker
Landal werd in 2010 het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland (en in 2011 en 2012 stonden ze in de top 3). Bas Hoogland werd platgebeld door bedrijven die wilden weten hoe ze dat hadden gedaan. In de presentatie geeft hij, met veel passie, zijn visie over de succesfactoren en een aantal voorbeelden uit de praktijk. Als fervent Twitteraar (@bashoogland) heeft hij één credo: #aardigzijnkostniets en als een gast je aardig vindt, het naar de zin heeft, je aanbeveelt, komt het resultaat vanzelf.